Regulamin Sklepu /Strony artistwood.pl

Art. 1. [Informacje podstawowe]

  1. Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: artistwood.pl (zwanej dalej „Stroną”).

  2. Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez stronę internetową  https://artistwood.pl jest,AlphaNet Spółka z o.o.
    ul. Małobądzka 4a
    41-214 Sosnowiec, Polska
    NIP: 644-318-61-65,
    Regon: 278266739

     3. Właścicielem domeny artistwood.pl jest firma: P.W Studio-Art  prowadzącą działalność           gospodarczą o nr. NIP: 949-055-77-36 / z siedzibą: 42-244 Mstów, Siedlec ul.Sw.Antoniego21         Kontakt za pośrednictwem:

          - poczty e-mail: biuro@ artistwood.pl ( preferowany sposób kontaktu),

          - telefonu: 607-117-997

          - korespondencyjnie na adres: P.W Studio-Art  Siedlec Ul. Św. Antoniego 21

          - niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 02.09.2024 r.

Art. 2. [Rodzaje i zakres świadczonych usług]

  1. Strona zawiera: podstawowe informacje o prowadzonej działalności gospodarczej, produktach, wyrobach wdrażanych do sprzedaży, współpracy z innymi firmami,( instytucjami 

  2. marketingu, reklamy, prowadzenia działalności gospodarczej oraz sklep internetowego.

  3. Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usługi płatne i bezpłatne:

    • w ramach sklepu internetowego: sprzedaż produktów wyłącznie pod marką „ARTISTWOOD”, bądź: P.W Studio Art, której to marki firma jest właścicielem

    • założenie konta użytkownika;

    • subskrypcja newslettera z informacjami handlowymi (promocjami, ofertami specjalnymi);

    • publikacji komentarzy;

    • dostępu do darmowych materiałów w formie treści cyfrowych

  4. Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.

Art. 3. [Warunki techniczne do korzystania z usług]

  1. W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:

    • urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym,

    • przeglądarkę internetową,

    • pełną zdolność do czynności prawnych, w celu dokonania zakupów na Stronie,

    • adres poczty e-mail, w celu dokonania zakupów na Stronie, możliwości pobrania darmowych materiałów lub zapisania się na newsletter,

    • do odtworzenia materiałów z bloga lub sklepu będziesz potrzebował oprogramowania pozwalającego odtworzyć pliki w formatach: pdf, docx, xml.

  2. Na Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym. 

Art. 4 [Sklep internetowy]

  1. [Składanie zamówień]:

    • Skuteczne złożenie zamówienia wymaga podania danych, określonych w formularzu zamówienia. Dane powinny być prawdziwe i aktualne.

    • Umowa sprzedaży zostaje zawarta po podaniu przez Ciebie obowiązkowych danych, kliknięciu opcji „Kupuję i płacę”, dokonaniu zapłaty ceny

    • oraz  e-mailowym potwierdzeniu złożenia zamówienia wysłanym przez Usługodawcę.

    • Usługodawca zrealizuje zamówienie po dokonaniu przez Ciebie zapłaty i potwierdzeniu Twojego zamówienia. Termin na zapłatę wynosi 3 dni, po tym terminie zamówienie automatycznie się anuluje.

    • Zamówienia na poszczególne produkty Usługodawcy są realizowane niezwłocznie po zaksięgowaniu się wpłaty na koncie bankowym Usługodawcy.

    • Dostęp do publikacji na koncie może być ograniczony czasowo w ramach sprzedawanych przez Usługodawcę produktów

  2. [Dokonywanie płatności]

    • Usługodawca umożliwia zapłatę:

    • 1- pośrednictwem operatora płatności internetowych lub

    • 2 przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy;

    • Płatność dokonana jest z chwilą wpływu środków na rachunek Usługodawcy lub zaksięgowania się środków przez system operatora płatności;

    • Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli w szczególności:

    • (1) podałeś nieprawdziwe dane, uniemożliwiające dostarczenie zamówionego produktu, bądź nie dokonałeś płatności w terminie.

Art. 5 [Konto użytkownika]

  1. Użytkownik może założyć na Stronie swoje konto. Jest to usługa darmowa.

  2. Posiadanie aktywnego konta jest warunkiem dokonywania zakupów na Stronie. W przypadku dokonywania zakupów bez wcześniej założonego konta, konto zostanie założone w procesie składania zamówienia.

  3. Konto zakłada się poprzez dedykowany formularz.

  4. Dostęp do konta następuje po podaniu przez użytkownika ustalonych przez niego: loginu oraz hasła. Hasło powinno być trzymane przez użytkownika w poufności.

  5. Konto może zostać w każdym czasie usunięte, wystarczy że skontaktujesz się z nami.

Art. 6 [Newsletter]

  1. Usługa w postaci subskrypcji newslettera jest darmowa. Polega ona na wysyłaniu przez Usługodawcę informacji handlowych o promocjach i specjalnych ofertach Usługodawcy. Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na przesyłanie przez Usługodawcę informacji handlowych na podany przez Ciebie adres e-mail.

Art. 7 [Komentarze]

  1. Na Stronie możesz publikować komentarze.

  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy bez podawania przyczyny.

Art. 8 [Prawa konsumenta]

  1. Postanowienia art. 9 – 11 poniżej, mają zastosowanie względem konsumentów oraz podmiotów korzystających z uprawnień konsumentów na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.

  2. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z praw przysługujących konsumentom, skorzystać może także osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, o ile z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  3. Podstawą prawną uprawnień konsumenckich jest ustawa o prawach konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia ustawy są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.

Art. 9 [Konsumenckie prawo do odstąpienia od umowy]

  1. Nieważne czy jesteś konsumentem, czy przedsiębiorcą – przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy, którą zawarłeś wykupując usługi płatne, w terminie 30 dni od potwierdzenia zamówienia i dokonania płatności, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  2. W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny wystarczy złożyć mi drogą mailową lub pisemną oświadczenie z którego będzie wynikać, że odstępujesz od umowy zakupu danej usługi. W swojej wiadomości/piśmie wskaż proszę swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz ewentualnie numer telefonu oraz adres e-mail) oraz podaj mi informację o zakupionej usłudze, od której odstępujesz. Możesz skorzystać z znajdującego się pod Regulaminem formularza, ale nie jest to obowiązkowe.

  3. Termin 30 dni uważa się za zachowany, jeśli wyślesz mi wiadomość e-mail lub pismo (listem poleconym) przed upływem 30 dni od potwierdzenia zamówienia i dokonania płatności.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą, a ja zobowiązany będę do zwrotu na Twoją rzecz środków finansowych, które zapłaciłeś. Zwrot nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni, od otrzymania przeze mnie odstąpienia, w ten sam sposób w jaki otrzymałem od Ciebie pieniądze, chyba że w sposób niebudzący wątpliwości ustalimy inaczej.

Art. 10 [Uprawnienia konsumenta w związku z brakiem zgodności z umową]

  1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem konsumenta za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Usługodawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.

  2. Uprawnienia konsumenta w przypadku niezgodności towaru z umową:

    • Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.

    • Usługodawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub Usługodawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.

    • Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

    • Konsumentowi przysługuje także prawo złożenia Usługodawcy oświadczenia o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, w sytuacji wystąpienia jednego z poniższych zdarzeń:

      • Usługodawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową,

      • Usługodawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową,

      • brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

      • brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z prawa naprawy lub wymiany towaru,

      • z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

    • Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.

      .

Art. 11 [Postępowanie reklamacyjne]

  1. Prawo do wniesienia reklamacji przysługuje każdej osobie korzystającej ze Strony, a w szczególności osobom dokonującym zakupów na Stronie lub korzystającym z usług świadczonych poprzez Stronę.

Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia dotyczące Sklepu oraz świadczonych usług prosimy kierować na adres: biuro@artistwood.pl w przypadku reklamacji dotyczących niezgodności z umową lub roszczeń gwarancyjnych zobowiązany jesteś podać:

  • dane kontaktowe – imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, adres firmy

  • dane dotyczące umowy zakupu, tak abyśmy mogli zidentyfikować transakcję,

  • powód reklamacji, a w przypadku gdy powołujesz się na wady fizyczne towaru, także dokumentację fotograficzną wad,

  • Twoje żądania

W przypadku reklamacji dotyczących innych spraw, niż wadliwy towar/usługa zobowiązany jesteś podać:

  • dane kontaktowe – imię, nazwisko oraz adres e-mail,

  • opis powodów reklamacji, 

  • Twoje żądania, propozycje i wnioski.

Usługodawca zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w terminie 14 dni, od dnia jej otrzymania. Odpowiedzi na reklamację Usługodawca dokonuje za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).

Postanowienia szczególne względem konsumentów:

Usługodawca dokonuje naprawy lub wymiany produktu, który został zamówiony pod warunkiem , że został poinformowany o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Usługodawca.

Art. 12 [Rozwiązywanie sporów]

  1. Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.

  2. W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.

Wyrażamy zgodę na bez sądowne rozstrzygnięcie sprawy, Można to zrobić elektronicznie pod adresem: biuro@artistwood.pl



Art. 13 [Zmiany regulaminu]

Zastrzegamy sobie prawo, o zmiany regulaminu w każdym czasie.

Jeśli dokonałeś zakupów przed zmianą Regulaminu, a dokonana przeze mnie zmiana Regulaminu mogłaby negatywnie wpłynąć na Twój interes prawny, to w takim przypadku zmienione postanowienia Regulaminu nie znajdą zastosowania.