Regulamin Sklepu /Strony artistwood.pl
Art. 1. [Informacje podstawowe]
-
Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: artistwood.pl (zwanej dalej „Stroną”).
-
Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez stronę internetową https://artistwood.pl jest,AlphaNet Spółka z o.o.
ul. Małobądzka 4a
41-214 Sosnowiec, Polska
NIP: 644-318-61-65,
Regon: 278266739
3. Właścicielem domeny artistwood.pl jest firma: P.W Studio-Art prowadzącą działalność gospodarczą o nr. NIP: 949-055-77-36 / z siedzibą: 42-244 Mstów, Siedlec ul.Sw.Antoniego21 Kontakt za pośrednictwem:
- poczty e-mail: biuro@ artistwood.pl ( preferowany sposób kontaktu),
- telefonu: 607-117-997
- korespondencyjnie na adres: P.W Studio-Art Siedlec Ul. Św. Antoniego 21
- niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 02.09.2024 r.
Art. 2. [Rodzaje i zakres świadczonych usług]
-
Strona zawiera: podstawowe informacje o prowadzonej działalności gospodarczej, produktach, wyrobach wdrażanych do sprzedaży, współpracy z innymi firmami,( instytucjami
-
marketingu, reklamy, prowadzenia działalności gospodarczej oraz sklep internetowego.
-
Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usługi płatne i bezpłatne:
-
w ramach sklepu internetowego: sprzedaż produktów wyłącznie pod marką „ARTISTWOOD”, bądź: P.W Studio Art, której to marki firma jest właścicielem
-
założenie konta użytkownika;
-
subskrypcja newslettera z informacjami handlowymi (promocjami, ofertami specjalnymi);
-
publikacji komentarzy;
-
dostępu do darmowych materiałów w formie treści cyfrowych
-
-
Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.
Art. 3. [Warunki techniczne do korzystania z usług]
-
W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:
-
urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym,
-
przeglądarkę internetową,
-
pełną zdolność do czynności prawnych, w celu dokonania zakupów na Stronie,
-
adres poczty e-mail, w celu dokonania zakupów na Stronie, możliwości pobrania darmowych materiałów lub zapisania się na newsletter,
-
do odtworzenia materiałów z bloga lub sklepu będziesz potrzebował oprogramowania pozwalającego odtworzyć pliki w formatach: pdf, docx, xml.
-
-
Na Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym.
Art. 4 [Sklep internetowy]
-
[Składanie zamówień]:
-
Skuteczne złożenie zamówienia wymaga podania danych, określonych w formularzu zamówienia. Dane powinny być prawdziwe i aktualne.
-
Umowa sprzedaży zostaje zawarta po podaniu przez Ciebie obowiązkowych danych, kliknięciu opcji „Kupuję i płacę”, dokonaniu zapłaty ceny
-
oraz e-mailowym potwierdzeniu złożenia zamówienia wysłanym przez Usługodawcę.
-
Usługodawca zrealizuje zamówienie po dokonaniu przez Ciebie zapłaty i potwierdzeniu Twojego zamówienia. Termin na zapłatę wynosi 3 dni, po tym terminie zamówienie automatycznie się anuluje.
-
Zamówienia na poszczególne produkty Usługodawcy są realizowane niezwłocznie po zaksięgowaniu się wpłaty na koncie bankowym Usługodawcy.
-
Dostęp do publikacji na koncie może być ograniczony czasowo w ramach sprzedawanych przez Usługodawcę produktów
-
-
[Dokonywanie płatności]
-
Usługodawca umożliwia zapłatę:
-
1- pośrednictwem operatora płatności internetowych lub
-
2 przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy;
-
Płatność dokonana jest z chwilą wpływu środków na rachunek Usługodawcy lub zaksięgowania się środków przez system operatora płatności;
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli w szczególności:
-
(1) podałeś nieprawdziwe dane, uniemożliwiające dostarczenie zamówionego produktu, bądź nie dokonałeś płatności w terminie.
-
Art. 5 [Konto użytkownika]
-
Użytkownik może założyć na Stronie swoje konto. Jest to usługa darmowa.
-
Posiadanie aktywnego konta jest warunkiem dokonywania zakupów na Stronie. W przypadku dokonywania zakupów bez wcześniej założonego konta, konto zostanie założone w procesie składania zamówienia.
-
Konto zakłada się poprzez dedykowany formularz.
-
Dostęp do konta następuje po podaniu przez użytkownika ustalonych przez niego: loginu oraz hasła. Hasło powinno być trzymane przez użytkownika w poufności.
-
Konto może zostać w każdym czasie usunięte, wystarczy że skontaktujesz się z nami.
Art. 6 [Newsletter]
-
Usługa w postaci subskrypcji newslettera jest darmowa. Polega ona na wysyłaniu przez Usługodawcę informacji handlowych o promocjach i specjalnych ofertach Usługodawcy. Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na przesyłanie przez Usługodawcę informacji handlowych na podany przez Ciebie adres e-mail.
Art. 7 [Komentarze]
-
Na Stronie możesz publikować komentarze.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy bez podawania przyczyny.
Art. 8 [Prawa konsumenta]
-
Postanowienia art. 9 – 11 poniżej, mają zastosowanie względem konsumentów oraz podmiotów korzystających z uprawnień konsumentów na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.
-
Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z praw przysługujących konsumentom, skorzystać może także osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, o ile z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
-
Podstawą prawną uprawnień konsumenckich jest ustawa o prawach konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia ustawy są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.
Art. 9 [Konsumenckie prawo do odstąpienia od umowy]
-
Nieważne czy jesteś konsumentem, czy przedsiębiorcą – przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy, którą zawarłeś wykupując usługi płatne, w terminie 30 dni od potwierdzenia zamówienia i dokonania płatności, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
-
W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny wystarczy złożyć mi drogą mailową lub pisemną oświadczenie z którego będzie wynikać, że odstępujesz od umowy zakupu danej usługi. W swojej wiadomości/piśmie wskaż proszę swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz ewentualnie numer telefonu oraz adres e-mail) oraz podaj mi informację o zakupionej usłudze, od której odstępujesz. Możesz skorzystać z znajdującego się pod Regulaminem formularza, ale nie jest to obowiązkowe.
-
Termin 30 dni uważa się za zachowany, jeśli wyślesz mi wiadomość e-mail lub pismo (listem poleconym) przed upływem 30 dni od potwierdzenia zamówienia i dokonania płatności.
-
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą, a ja zobowiązany będę do zwrotu na Twoją rzecz środków finansowych, które zapłaciłeś. Zwrot nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni, od otrzymania przeze mnie odstąpienia, w ten sam sposób w jaki otrzymałem od Ciebie pieniądze, chyba że w sposób niebudzący wątpliwości ustalimy inaczej.
Art. 10 [Uprawnienia konsumenta w związku z brakiem zgodności z umową]
-
Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem konsumenta za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Usługodawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
-
Uprawnienia konsumenta w przypadku niezgodności towaru z umową:
-
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
-
Usługodawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub Usługodawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.
-
Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
-
Konsumentowi przysługuje także prawo złożenia Usługodawcy oświadczenia o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, w sytuacji wystąpienia jednego z poniższych zdarzeń:
-
Usługodawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową,
-
Usługodawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową,
-
brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
-
brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z prawa naprawy lub wymiany towaru,
-
z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
-
-
Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
.
-
Art. 11 [Postępowanie reklamacyjne]
-
Prawo do wniesienia reklamacji przysługuje każdej osobie korzystającej ze Strony, a w szczególności osobom dokonującym zakupów na Stronie lub korzystającym z usług świadczonych poprzez Stronę.
Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia dotyczące Sklepu oraz świadczonych usług prosimy kierować na adres: biuro@artistwood.pl w przypadku reklamacji dotyczących niezgodności z umową lub roszczeń gwarancyjnych zobowiązany jesteś podać:
-
dane kontaktowe – imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, adres firmy
-
dane dotyczące umowy zakupu, tak abyśmy mogli zidentyfikować transakcję,
-
powód reklamacji, a w przypadku gdy powołujesz się na wady fizyczne towaru, także dokumentację fotograficzną wad,
-
Twoje żądania
W przypadku reklamacji dotyczących innych spraw, niż wadliwy towar/usługa zobowiązany jesteś podać:
-
dane kontaktowe – imię, nazwisko oraz adres e-mail,
-
opis powodów reklamacji,
-
Twoje żądania, propozycje i wnioski.
Usługodawca zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w terminie 14 dni, od dnia jej otrzymania. Odpowiedzi na reklamację Usługodawca dokonuje za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
Postanowienia szczególne względem konsumentów:
Usługodawca dokonuje naprawy lub wymiany produktu, który został zamówiony pod warunkiem , że został poinformowany o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Usługodawca.
Art. 12 [Rozwiązywanie sporów]
-
Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
-
W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
Wyrażamy zgodę na bez sądowne rozstrzygnięcie sprawy, Można to zrobić elektronicznie pod adresem: biuro@artistwood.pl
Art. 13 [Zmiany regulaminu]
Zastrzegamy sobie prawo, o zmiany regulaminu w każdym czasie.
Jeśli dokonałeś zakupów przed zmianą Regulaminu, a dokonana przeze mnie zmiana Regulaminu mogłaby negatywnie wpłynąć na Twój interes prawny, to w takim przypadku zmienione postanowienia Regulaminu nie znajdą zastosowania.